woensdag 22 juli 2015

Modern Patchwork hoe leuk...



Hoe grandioos leuk zijn de modern patchwork dies stansen van Crealies.
Ik heb hier No 2 gebruikt.
Deze set bestaat uit 21 onderdeeltjes en dat is echt zo verrassend leuk om te doen.

Crealies Blog waar ik gisteren gastdesigner mocht zijn, kijk eens mee voor leuke inspiratie.

Natuurlijk verkrijgbaar bij Doe@Ding
De Groothandel Craft Emotions



Heb het geheel uit Schut Aquarelpapier gemaakt, randen mooi geblend en toen ik ermee bezig was genoot ik enorm....je puzzelt bijna het model zelf in elkaar en dat werkt verrassend gaaf. 


Stempel-setje is van Penny Black en ook al heb ik de grotere versie al jaren in huis deze is ook zo cute en past precies....op Schut gestempeld en in kleur gezet met een perceeltje en mijn geliefde distresjes.... 

CL Set van 3 No. 23 de bloem mooi geblend met de ronde tool en het knoopje heeft Marlous in zakjes met div kleurtjes, echt zo leuk als hartje.
Takje al een ouwetje maar blijft leuk Creative Shape stansje No. 10

Ik hop weer even verder de tuin in, tot latertjes allemaal .



2 opmerkingen:

Elizabeth zei

Deze is ook weer schitterend!! Prachtig gedaan met dat patchwork.

José zei

Ziet er weer schitterend uit Anita, leuk dat hoppertje