maandag 9 februari 2015

Ik vind je....lief.


Ik vind je ...lief.
Tekst stempel van Different Colors

Alvast een beetje inspiratie voor de demodagen die eraan komen bij Doe@Ding.
Een kaart om van te houden.

Schut Artist Drawing Paper met Distress Inkt gebruikt...inkleuren met een droog kwastje.
En wat een fijn papier is dit toch, 225 grams , mooi wit en een licht structuurtje.
Niet te nat gebruiken en je geniet...gewoon een blok aan 1 zijde verlijmd dus makkelijk in gebruik


Begin is gemaakt de nieuwste stempels liggen in de schappen en ik geef alvast een overheerlijk inspiratie bronnetje....
Deze is van Stampendous, Timeless Rose is ze niet beeldschoon.


Elizabeth Craft Designs 775 Heart Pivot Card een basis die die altijd geweldig is, voor vele gelegenheden zoals Valentijn of moederdag doet deze het meer dan goed...maak er een kaart mee vanuit je hart dacht ik gisteren en tja dan ligt deze al klaar hoor....een favoriet van Aniet.

Elizabeth Craft Designs 979 Paris Edges is nieuw en olalala zo mooi en fijntjes.

ECD 261 Tags & More 8 Laticce heeft zoveel mooi's ook de clip , is dit gaaf of wat !

ECD 726 Ballons een feestje om ermee te werken en zoveel leuks in 1 setje..

Helaas deze stempel is niet verkrijgbaar in Nederland maar ik was er al zolang in love op dat hij nu toch echt hier woont...muisjes en egeltjes...ze blijven toch een hoog cute gehalte hebben nietwaar.

Stampendous Chunky White Embossing Enamel gecombineerd met de Clear stempels Bits & Pieces No. 4 van Crealies geeft weer z'n verrassend speels effect, ook die serie ligt bij Doe@Ding op u te wachten.


Hoekje, een van mijn veel gebruikte dies van MFT.432 Four Corners blijft genieten.

Heb mijn Distress Inkt gebruikt...en strakjes ga ik aan de slag met mijn januari kleur ...Cracked Pistachio zo gaaf..

Warme Groetjes en een overheerlijke week lieve mensen.


8 opmerkingen:

Elizabeth zei

Wow, ziet er weer schitterend uit!!

Janette van Otterlo zei

Helemaal geweldig weer deze!!!
Grtz Janette

Grietje Jansen zei

Wauw Anita,

In 1 woord: Schitterend!!!!
Werkelijk een prachtige creatie.

Grietje

corryskaart zei

hoi anita
nou lief is ie zeker maar ook zo verschrikkelijk mooi!!!
groetjes corry

Marja Sch zei

Geef mij maar een slabbetje want het is weer mis hoor. Zit ik alweer te kwijlen. Zo mooi gewoon te verschrikkelijk voor woorden :) Super kaart hoor Aniet.

José zei

Ik sluit me bij Marja aan, wat is het weer een pracht exemplaar Aniet, 't is weer genieten!

Elly zei

Ik jou ook.....hahaha, en je kaartje is weer om op te vr****

liefs, Elly

anita01 zei

Lief, heb jullie met plezier gelezen lieve meiden...dank je welletjes xxx