zaterdag 24 januari 2015

Ze zijn *BINNEN* bij Doe@Ding



JES, goed nieuw's....ze zijn binnen bij Doe@Ding...alle overheerlijke dies/stansen van Elizabeth Craft Designs en dat beloofd wat lieve mensen.....
Hierbij mijn juweeltje die op de CHA mocht pronken en strakjes weer naar Holland terug komt voor de beurzen....want mijn Warme Groetjes gaan on TOUR....hi,hi,...zei ze vol trots :)

Vanaf nu ook verkrijgbaar bij Craft Emotions de groothandel voor winkeliers.
Natuurlijk ook op Paperworld staan mijn Warme Groetjes.




Hoe geweldig, ook weer een nieuwe tekst....van ECD 970 Happy Anniversary
Bewerkt met mijn geliefde Distress Inkt van Ranger.
Net als het geheel...heb een te gekke kleuren combi gemaakt die je niet snel zult bedenken dat maakt het nu net z'n uitdaging...puur genieten!


Diepe zucht, wat kan ik toch genieten en zo heerlijk om dat dan te mogen delen met jullie allemaal.
De binding is zo gaaf, deze dies zijn echt mega gaaf en zo enorm veelzijdig, love it!
Lint heeft  Doe@Ding....in overvloed en mooi.....


Zelfs Tim Holtz is fan,....bewonderde de warme groetjes op de CHA en tja dat is toch echt enorm kicken. Dan komt deze foto in mijn mailbox en word je stil...ben enorm fan van hem en al het mooi's van Ranger...er komt veel mooi's aan lieve mensen :)


Els wat is je eigengemaakte ketting gaaf...
Natuurlijk vanaf de CHA 2015 hier een YOU TUBE hoe Els dit heeft gemaakt, kijk en geniet.


Achterzijde van mijn Warme Groet eenvoudig maar echt mijn ding...
En heeft u al het TAPE in huis van ECD....echt te gek!
Verkrijgbaar op rol in 3 maten, a 25 meter lang plezier want vast=vast...
Ook deze heeft Doe@Ding 64 mm rol  in huis, mega handig om je dies te stansen....je plakt ze nu makkelijk vast. Vellen Adhesive in div maten ik gebruik niet anders meer :)


Kijk dan toch, hoe mooi het team van Doe@Ding het heeft uitgestald.
Waanzinnig om daar te shoppen ....ze hebben alles in huis voor onze hobby en de mooiste snoepwinkel van Nederland....


7 opmerkingen:

maria's knutselplezier zei

Woow Anita schitterend, wat een mooie kaart heb je voor de Sha gemaakt en wat kunnen we weer shoppen!! Altijd wat nieuws is hobbyland!!! Geweldig, ik kijk al uit naar al je volgende mooie creaties!!

Fijn weekend
Maria

Elizabeth zei

Schitterende kaart!! Wat een mooie dingen zijn er weer.

Bernadet zei

Zo supermooi weer Anita!!!
En of dat kicken is zeg, zo'n grote bewonderaar van je kaartjes... geweldig toch!!
So ontzettend jammer dat die leuke snoepwinkel niet dichter bij mij in de buurt ligt haha, was er vast kind aan huis;)

Malika zei

Weer een schitterende kaart Anita

Malika

Marja Sch zei

Heerlijk dat al dat moois aan gekomen is. Jouw tagkaart is weer een staaltje van Anita's super kunsten. En natuurlijk hoe gaaf Tim Holtz me jouw kaart in zijn handen op de foto. Echt genieten natuurlijk.

José zei

Ook dit is weer een gaaf staaltje van jouw creatieve kunnen, heb ervan genoten hoor. Prachtige dies zijn er weer binnengekomen bij Marlous. En hoe kicken is het dat Tim jouw kaart in z'n hand heeft maar ja wie is er geen fan van jouw mooie creaties. Ook leuk dat je kaarten op wereld tour zijn, zag alweer iets in Frankfurt langskomen. Super hoor Aniet!

Christa zei

Helemaal geweldig weer Sis ... natuurlijk is het kicken als jouw idool op de foto staat met jouw kaart!!

Fijne zondag,
Chris