donderdag 13 november 2014

Cards ect. Shop


Leuk nieuws...ben Designer bij Cards Ect. Shop en het was even rustig maar....
Jolanda gaat weer vol ertegen aan en de 1ste aktie is HIER te lezen.


Om even een indruk te geven heb ik hier mijn stijltje losgelaten op haar patronen.
Vol plezier want ze zijn geweldig....vele hebben het al eerder bewonderd en wat was het geweldig om te maken.


Zeeproosjes en niet zomaar nee deze komen van ver en heb ik van mijn vriendin gekregen.
Dus die verdiende een ere plekje....ze ruiken overheerlijk en alle producten komen bij Doe@Ding vandaan.


Cards Ect. Shop heeft veel leuks...ook dit weggevertje vol met leuke hobbyspulletjes.
In mijn geval demo materiaal van Stampendous.
Ik gebruik nog steeds de kado-verpakking want het staat enorm sfeervol.
Toen werkte ik in mijn workshop met krimpfolie ook Doe@Ding heeft dit gave spul in huis.
Het werd opnieuw een must have...


De Kadodoos heeft ook een ander kantje met 3 potjes van Stampendous en zeg nu eerlijk folie erom en je hebt een grandioos leuk kado.

Ook nog een hele grote hangbol gemaakt...kortom altijd wel wat leuks te vinden.


Just a Note staat bij mij op de schouw........stilletjes werd ik er verliefd op....
Ook z'n zin om wat leuks te maken, kijk dan ook op Facebook



7 opmerkingen:

joke zei

Wat leuk Anita designer bij Card etc. Shop. Ben blij dat er misschien weer nieuwe patroontjes komen. Heb er al heel wat gemaakt.

Groetjes Joke

manon's kaartenhoekje zei

schitterend anita, fijn dat ze weer is begonnen miste het al

groetjes manon

anita01 zei

Jolanda heeft weer hele mooie plannen maar eerst deze leuke actie..

We gaan weer genieten na even wat rustig te zijn geweest...

Succes en bedankt voor alle leuke reacties...lief.

Erica ♥ zei


Ontzettend mooi in die zachte kleuren,
een gezellig geheel ☺

Een leuk en gezellig (knutsel) weekend ☼
Liefsss van Erica
{Heidebloempjuh}

Sandra zei

Wauw wat een mooie creatie's ,prachtig !

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Heel erg mooi!

Groetjes Ida

maria's knutselplezier zei

Dit heb je weer super mooi voor elkaar gekregen Anita, wat een mooie cadeautjes ga je je geliefden weer meer geven , super hoor!!

Groetjes
Maria