vrijdag 31 oktober 2014

Merry Christmas...


Helemaal in de kerstsferen en zo in mijn kleur....met mijn Distress Inktjes.
Een Easelkaart met een hoog cute gehalte...
Doe@Ding heeft weer zoveel leuks in de winkel.....dus heb je zin in een super leuke demodag en  bergen inspiratie opdoen kom dan vanaf 12.00 uur....we zijn er helemaal klaar voor tot 20.00 uur in de avond!


Basis Crealies XXL dies

Roosjes in de sneeuw gezet zo leuk effect...
Waslijntje....een leuk setje van de kerstman zelf....bijna droog ha ha...


En de prachtige dies van Elizabeth Craft Design...Heb je het gelezen deze Stand Up Helpers , zo leuk om te maken en erg simpel met een heel gaaf resultaat...meerdere teksten aanwezig.

Stempel, een van mijn basis stempels voor aankomende workshop....dat verklap ik alvast.
Zo mooi zo geweldig de afdruk zoveel techniekjes mee te maken.....ik zeg een must have voor kerst en winter 2014/2015. Snowflake Lace  IndigoBlu .


8 opmerkingen:

femke zei

heey anita,

gave kerstkaart is het geworden!!! erg leuk die sneeuwvlokjes zo in de hoekjes

groetjes femke

Elizabeth zei

Schitterend en lieve kaart met die kleren aan de lijn!!

Anoniem zei

Ahh, wat een schatje weer Aniet!
Liefs, Liselot

Unknown zei

Wat een ontzettende mooie en lieve kerstkaart!

groetjes, Joke

Erica ♥ zei


Wat super gemaakt, en mooie zachte kleuren ☺

Een leuke en gezellige (knutsel) zondag ☼
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}

Becky zei

wow..This is stunning!

Sandra zei

Super wat een beauty !

manon's kaartenhoekje zei

oh die is gaaff heel mooi

groetjes manon