dinsdag 22 juli 2014

Ticket Note...


Helemaal in mijn straatje deze geweldige die van  MFT hij heet Ticket Note en tja daar maak je dus hele lieve kleine kado kaartjes mee.....


Bloemetje, van Elizabeth Craft Design Bunch of Flowers
Met Worn Lipstick distress inkt en mijn JOY tooltje het hartje bewerkt.
De kleine Memorybox loopy Rings blijft zo lief dus ook op dit kleinte mocht het pronken.


Penny Black clear stempeltje komt van Good Cath een super leuk setje stempels.


En natuurlijk heeft Marlous van Doe@Ding een mega wand met lintjes, kant en zoveel mooi'....
Deze is van Craft Emotions en enig zo met het randje wat ik geblend heb.


Tekst een schitterende maat ABC van Marianne Design.COL 1350 incl. 2 achtergrond stempeltjes om je ABC een structuurtje of design patroon te geven. Ik heb het weer met mijn distress inkt geblend voor een mooi geheel.


Formal Flourish van MFT Een super mooie swirl maakt deze Ticket Note af....

Alles natuurlijk bij Doe@Ding te koop.

7 opmerkingen:

Bernadet zei

Wat heb je dit weer gaaf gemaakt Aniet!!

corryskaart zei

hoi anita
prachtig van kleur en erg lieve afbeelding, gewoon weer een superkaart van jou hand
groetjes corry

femke zei

heey anita,

wat een dotje!!! die crackle op de kaart vind ik super.

groetjes femke

Sandra zei

Oooo wat een lieffie Anita !

Krista zei

Wat een geweldige kaart weer Anita!

Groetjes Krista

manon's kaartenhoekje zei

wat een mooie kaart anita.

groetjes manon

manon's kaartenhoekje zei

wat een mooie kaart anita.

groetjes manon