woensdag 23 april 2014

Happy


Helemaal in mijn stijl een kaart waar de materialen hun werk mogen doen.
Puur, en eenvoud van kleur....maar zo spannend mooi om van te genieten ik werd er erg Happy van.
Met dank aan vriendin die soms een mooi papieren kado komt brengen ☺


Stempel Circle Dot Background en flakes Gin and Tonic van IndigoBlu 
Stans MemoryBox
Fluweelkarton
Vellum
Parels
Kant randje.
Doe@Ding voor al u hobbymaterialen en vele kaarten van mijn hand staan hier tot inspiratie in de winkel.


Ga weer verder voor as 25 april, de demokoopavond bij Doe@Ding.
Ik laat dit keer iets geheel nieuw's zien, en nodig jullie allen graag uit van 17.00 uur t/m 21.00 uur in de snoepwinkel waar je altijd geniet!


6 opmerkingen:

Erica ♥ zei

Wat een mooie stempels heb je gebruikt, het is weer een super
kaartje geworden ☺
Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}

Elizabeth zei

Zo, dat ziet er weer schitterend en glinsterend uit!!

Anita Meijer zei

Het is weer een plaatje naamgenootje, ik vind je kaart schitterend.
Liefs van Anita

Anoniem zei

De kaart schittert je tegemoet!
Creatieve groetjes, Gaby

Anoniem zei

De kaart schittert je tegemoet!
Creatieve groetjes, Gaby

manon's kaartenhoekje zei

wauw wat een gave kaart zeg super

groetjes manon