maandag 3 juni 2013

Mijn 1ste Lily Of The Valley kaart Coffie Break


Hierbij mijn 1ste de kaart als gast designer van Lili Of The Valley.
Hoe trots ik erop ben om met de schitterende cute stempels aan de slag te mogen probeer ik aankomende maand te laten zien aan jullie allemaal in Nederland!

Een kaart van 13.5 bij 13.5  fluweelkarton. Erop 12.5/12.5 cm een achtergrond gemaakt met wit embossing poeder op kalkpapier/vellum, en dat is helemaal leuk als je de lieve stempeltjes Corners Vintage Florals ook nog een distress marker inkt kleurtje geeft.
De Coffie break dames een stempeltje van LOTV is een favoriet bij me.


En tja de kopjes art. nr. 6003/0022 van Joy combineren er geweldig bij, ook hierbij de Hero Arts schaduw inkt gebruikt met blenden daarna bewerkt met een poedertje wat een echt Wedgewood effect geeft hi,hi,..
Ook de schitterende swirl 6003/0014 is een Joy om te gebruiken.


Als je de mal in je papier laat zitten en dan blend met de Hero Arts schaduw inkt krijg je een geweldig mooie rand, in dit geval bij mijn Go Kreate mal De tekst Vintage Etiketten Occasions heb ik weer netjes uitgeknipt en verhoogd met een foam blokje verwerkt op de kaart.
Zo krijg je een laagjes spel en daar hou ik wel van. Bloemen zijn 2 maten ponsjes die een mooi relief achterlaten. Ik heb ze een sprankeltje gegeven met mijn eigen gemaakte glimmermist, ik gebruik hiervoor wat water met een puntje perfect pearls in een miniemister.


Natuurlijk ook de binnen zijde van de kaart bewerkt en voorzien van een hoop leuks, koffie potje 6003/0022 schenkt de kopjes nog eens vol......laat de koffie jullie maar smaken vandaag.
Kijk ook eens op het blog van Lili Of The Valley vandaag.....het is er zo gezellig en mooi!


37 opmerkingen:

rian zei

super mooie kaart. groetjes rian

Marian zei

Wauw wat een prachtige kaart weer super bewerkt.
Mooi de kleur.
Groetjes

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

prachtig!!!!!!!

groetjes jolande

Unknown zei

prachtigggggggggg Aniet!

Noriko zei

Het is weer een plaatje Anita.
Super mooi en lekker vrolijk in deze kleuren.
Heel mooi gedaan.

Lieve groetjes Noriko
norikoskaarten.blogspot.com

Welkom bij Happy Stamper zei

hij is mooi!!!!!!!
super, ik kan niet wachten tot ik ook weer aan de slag kan, maar moet hier nog veel gebeuren pfff, nou ik doe in ieder geval leuke ideetjes op hihihihi.

dikke kus
angelique

Marja Sch zei

Ohhhhh ik kijk mijn ogen uitmwat een geweldige kaart. Lotv ze zijn zomgaaf en nog mooier zo als jij ze inkleurt. Ik hoop nog veel moois van je te zien. Gr Marja

Miranda Slagboom-de Groot zei

Oh wat een plaatje is het weer.
Groetjes Miranda

Anoniem zei

Wowwww wat mooi!!!!!!!!!!!!!!!!

Groetjes Jannie

Margreet zei

Wat een kunstwerkje, Anita...wat leuk dat je gastdesigner mag zijn...proficiat!

hotpotato zei

As I said on the LOTV blog this card is stunning.

Jacqui's little piece of England zei

Absolutely beautiful Anita love the colours you've used
jacqui xx

Jolita zei

Wat een geweldige kaart weer Anita! En zo leuk dat je designer bent bij LOTV!! Gefeliciteerd :-)
Lieve groet, Jolita

Antoinette Voorn zei

Ik moet eerst ff een tissue pakken om mijn kwijl weg te vegen, hoor! en mijn mond dichtduwen....
Ohhhh wat is dit een kunstwerk en van de bovenste plank! Echt prachtig

Gr Antoinette

Henriëtte zei

Wauw, wat een prachtige kaart weer Anita, gefeliciteerd met je gast-DT-schap, ze boffen maar met jou.

Groetjes Henriëtte

Unknown zei

Hoi Anita,

Heel erg bedankt, weer! Ik zit al twee dagen met m'n kopjes en theepot te hannesen. Het is trouwens een verschrikkelijk schattig kaartje geworden! Geen wonder dat ze jou als gast-designer hebben gevraagd.

Veel liefs,
Daniëlle

Jane zei

Hi I have just seen your card on the Lily of the valley blog and had to come over to say how incredible it is...so much detail and the most gorgeous apricot shades. Looking forward to seeing more of your work x

Cinzia C. zei

Great great great card Anita, near to perfection in colouring, layout and every detail!!
It's always a pleasure to pop over your blog, your creativity is neverending!!!

Cinzia xxx

crealinedance zei

Hoi hoi is weer een plaatje.gr.Nel

Adriana zei

Zoooo mooi! De kopjes op de voorkant zijn echt toppie. Wat is de binnenkant ook prachtig gemaakt!

Ellen zei

Schitterende gedaan Anita...heb je de achtergrond van het plaatje gekleurd toen het nog in de mal zal of is het witte randje een extra mal?
Liefs, Ellen

Petra zei

Zeker verdiend Anita. Het is weer prachtig geworden zoals altijd.
Groetjes van Petra

jolanda zei

heel mooi kaartje

manon's kaartenhoekje zei

wauwwww wat een superrrr kaart weer anita zo als altijd natuurlijk


groetjes manon

Anoniem zei

Een geweldige Anita-kaart weer! Van harte gefeliciteerd met je nieuwe 'baan', ontzettend leuk, dat je nu ook internationale bekendheid hebt!
Liefs, Liselot

Erica ♥ zei

Ik vind het zo leuk voor je dat je
gast designer mag zijn op LOTV, nu
leren ze je ook in het buitenland
kennen, hoe gaaf is dat !
Je kaart is echt geweldig schitterend
en ik kijk er weer vol bewondering
naar ☼

Fijne nieuwe (knutsel) week ☺
lieve grtjsss Erica ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl

Riet zei

wowww Anita,Wat is dit een schitterende kaart.

Liefs Riet.

Henriette zei

Lieve Anita, flapperdeflap wat is dit GAAF!! gefeliciteerd!!liefs Henriette xxx

Joke zei

Bijzonder,bijzonder mooi

Jokecreatief zei

Wow, wat een mooi kaartke, prachtige kleuren nb mooi afgewerkt.
groet Joke.

Mieke Duckers zei

Prachtige kaart, Anita!!

Janny zei

Die is weer gaaf Aniet, zoveel mooie details, je kijkt je ogen uit!
Liefs van mij...

Anita Meijer zei

Oh wauw naamgenootje wat is die schitterend geworden, ik vind het weer een toppertje eerste klas.
Liefs van Anita

Marianne zei

Ziet er heel goed uit.
Liefs, Marianne

anita01 zei

Hoe grandioos alle reacties te lezen, hier kan ik zo van genieten dames, enorm bedankt wat een feest.

Warme groetjes en een zonnige dag, de mijne gaat weer vrolijk verder voor Cards Etc Shop, voor de demodag 29 juni...heerlijk toch onze hobby.

Anita

Henny zei

Super ....Het is een heel mooie warme kaart Anita

Colinda zei

Geweldig!! Mooie zonnige kleuren!! Een fijne avond, Colinda