zaterdag 22 december 2012

olifanten vriendschap


Klein postje op mijn blog
Een kaartje met een dot aan plezier en liefde.
Voor mijn stempel dinnetje gemaakt.

Kreeg van haar dit dotje voor mijn verjaardag en maakt er een Less is More kaart van.
Front verhoogd en uit gestansd met een nestabilitie.
Ingekleurd met mijn distress markers op cotman aquarel dit keer met een gewoon kwastje.
En toen ik deze tekst zag dacht ik die moet eronder.....zo toepasselijk.
Lieve Hetje als je dit leest.....en dat doe je met regelmaat;o)
Bedankt voor je heerlijke vriendschap en we maken er weer een schitterend jaar van samen.

Warme groetjes,
Anita xxx

27 opmerkingen:

cornelie zei

Wat een schattig kaartje Anita!! En dat tekststempeltje, helemaal super!!! Liefs, Cornelie

Margreet zei

Wat een prachtig kaartje.
En leuke stempels
Groetjes Margreet

Ankie vd Polder zei

Wauw wat is die gaaf. Daar is je dingetje vast blij mee. Is dit een digi of een gewoon stempel, en van welk merk is dit. Ik ben dol op olifantjes maar deze kende ik nog niet. Groetjes, en fijn weekend, Ankie

Unknown zei

Oh wat een lief stelletje en wat heb je ze mooi gekleurd Anita, super gedaan! Hele fijne feestdagen gewenst, lieve groetjes, Ira

Antoinette Voorn zei

Wat een dotje van een kaart! Heel mooi en zacht.

Gr Antoinette
http;//antoinettecreacards.blogspot.nl

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kaart met deze lieve stempel. Erg mooi ingekleurd ook.

Alvast een fijne dagen toegewenst.

Groetjes Astrid.

Tineke zei

Wat een lief en prachtig kaartje Aniet!
Bedankt voor je lieve reactie op mijn blog.

Liefs Tineke

Henriëtte zei

Wat een lieve kaart is dit geworden met die schattige stempel.
Hele fijne feestdagen toegewenst.

Groetjes Henriëtte

Henriëtte zei

Wat een lieve kaart is dit geworden met die schattige stempel.
Hele fijne feestdagen toegewenst.

Groetjes Henriëtte

corryskaart zei

hoi anita
een schat van een kaart en ja die olifantjes zijn zeker erg lief en prachtig gekleurd!
groetjes van corry

anita01 zei

Heerlijk al jullie berichtjes, dank jullie wel hoor.

Ankie het merk is wild rose studio stamps. Ze hebben erg veel lieve stempeltjes en bestaat al even hoor dit merk. Gevaarlijk leuk dus ;o)

jolanda zei

heel mooi en lief kaartje

Anita Meijer zei

Oh wat is die schattig naamgenoot, een plaatje om te zien.
Liefs van Anita

Joke zei

Mooie kaart met een toepasselijke tekst

Miranda Slagboom-de Groot zei

Oh wat een scheetjes.
Groetjes Miranda

Deborah zei

Wat een super gaaf kaartje is dit geworden zeg... Het afdrukje is echt cute !! Love it !!

Groet, Deborah

Erika zei

Wat een superschattig kaartje!

Groetjes Erika

Sarah - Crea S zei

Wat een mooie stempeltjes!

diana68 zei

wat een liefie Anietje....heel mooie kaart heel veel plezier morgen maar met die onderstaande kaart moet dat geheel gaan lukken !!

diaan x

Mariska zei

Oh wat een plaatje Anita!! Less is inderdaad more maar ZO moeilijk om te doen vind ik altijd. Ik vind deze helemaal geweldig :).

xxx
Mariska

yvon zei

Ooh, wat is tie lieffff.
Prachtig kaartje.
Lieve groetjes, Yvon

Sandra zei

Wat een schattig kaartje weer Anita !

manon's kaartenhoekje zei

wauwwww wat een super gave kaart anita en wat een gave stempel zeg heel erg kei gaafffff....
mag ik misschien een paar afdrukjes van je kopen????

liefs manon

mariska zei

Aaahw! Wat een schatje zeg!
Heel erg mooi gemaakt Anita.

Liefs Mariska
En alvast hele fijne feestdagen toegewenst.

k@rin zei

heel schattig. Het geeft direct een "smile on your face" :)

maria's knutselplezier zei

Wat een prachtig kaartje weer Anita, ik wou je langs deze weg even een gezellige Kersttijd wensen en veel geluk, succes ,gezondheid en creativiteit voor 2013!!

Groetjes
Maria

Grenouille Greetings zei

Wonderful colourwork, Anita, on this lovely CAS card! Festive hugs, Lesley