maandag 17 september 2012

10 de DEMODAGEN Doe@Ding




ben heerlijk bezig met veel mooi's.....om jullie te laten zien op de 10de demodagen event van DoeaDing.


Jullie weten denk ik wel dat ik dat doe met heel mijn hartje en passie voor stempels en inkt.
Dus ook dit weer een gedekte tafel met veel mooi's en ook voorbeelden met de Distress Markers van Ranger. Heerlijke stempels van div merken....Hero Arts-Penny Black- Marianne Design en veel meer mooi's;o).....ook de nieuwste Urban Stamps in kerstsferen. En mijn *DROMEN* voor de nieuwste winter workshop....om jullie alvast wat tipjes van de sluier te showen ;o)))) Deze workshop zit vol met mooie papierkeuzes, techniekjes....en weetjes.....voor jou droom in stempels op papier te krijgen ;o))))



Dit mapje is gemaakt in het favorieten kraft....met de schitterende producten van Marianne Design.
Aug. stempel van Don&daisy: DDS3322
CS0852-0856-0858-1203-1211-1212
LR0202-0200-0220
Vlinder Paper Tape PT2305
Al de mooie Marianne Design producten en bergen inspiratie staan gebundeld in een schitterende Catalogus, oa te koop bij Doe@Ding, een must have voor echte kaartenmaakers onder ons....
Kijk hier maar eens voor een snelle blik in het mooi's van Marianne Design.


Inkleuren kan heerlijk met de distress markers....en na Daisy gemat te hebben de grassprietjes gestempeld.
Je krijgt zo een heerlijk *plaatje* in de juiste sfeer...waar ik zo van hou;o)


Ook het speelse papier tape van MD is enig in gebruik.....vele soorten, kleurtjes.....zijn erin te koop en het staat werkelijk geweldig...weer eens wat anders toch;o)
Hier beginnen de deelneemsters voor de 2 leukste dagen van het jaar dus kom lekker kijken en geniet alvast voor.......dan ga ik weer snel verder met mooi's maken want ik neem bijzonder....veel mooi's voor jullie mee dus tot ziens bij....

27 opmerkingen:

creacora zei

wow wat geweldig dit moois Anita , ook Daisy op de fiets geweldig !

groetjes Cora

Miranda Slagboom-de Groot zei

Hij is geweldig.
Groetjes Miranda

Miranda zei

Hoi Aniet, wat een mooi mapje heb je gemaakt en je ziet ons zeker bij leven en welzijn op de zaterdag! liefs Mirandax

Hannie Stoel zei

Je hebt er weer wat moois van gemaakt hoor.
Ik kom kijken hoor bij Doeading.

groetjes, Hannie

crealinedance zei

Hallo het is weer een prachtige kaart,ik kom zaterdag kijken naar al dat mooi's van je gemaakt hebt.Gr.Nel

Henriette zei

WAUW!! wat is dat mooi!!! liefs Jetty xxx

corryskaart zei

hoi anita
wat een geweldig mapje zo leuk op craft gekleurd en dat vlopje erop,helemaal supergaaf!!
groetjes van corry

manon's kaartenhoekje zei

wauww wat geweldig weer anita wat voor moois je gemaakt hebt...

helaas voor mij geen demo dagen kan nog niet veel succes

knutsel groetjes manon

Ditta zei

Kom ze met de demodagen wel in het "echie"bekijken. Tot dan...
Dikke knuf, Ditta

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Anita,ik kom al het moois zeker bekijken,'t is voor het eerst dat ik naar de doe@ding demodagen kom dus ik ben benieuwd,dit voorproefje is al helemaal geweldig!groetjes Miranda

JOKE zei

Wat heb je dit weer ongelooflijk mooi gemaakt!!! Die kleuren, schitterend gewoonweg...
Liefs Joke

Unknown zei

Hallo Anita, wat enig weer, ben zo benieuwd wat je allemaal weer voor leuks hebt gemaakt. Ik ben zaterdag van de partij hoor!! Groetjes Frea

Anita Meijer zei

Wat prachtig weer naamgenoot.
Groetjes van Anita

Unknown zei

Schitterende kaart Anita ziet er weer prachtig uit, en ja de demo dagen ik kijk er weer naar uit super gezellig tot dan.

Lieve groetjes Suze

Amanda zei

Weer helemaal geweldig Aniet, kan niet wachten om het in het echie te zien.

liefs Amanda xx

Riet zei

Wat schitterend gemaakt Anita.

Liefs Riet.

Tineke zei

Wat prachtig, die kaarten op kraftkarton! Zo krijg je weer een héél ander effect. Leuk!

mandy zei

oooooooooooooooooo aniet dit is mooi! Neem je hem mee naar de demodagen kan ik hem in het echie bewonderen. Heb er weer reuze zin in!
groetjes mandy
gaaf dat je even op mijn blog was.

Tineke zei

Oh, oh oh wat is het weer schitterend om te zien, gaaf gedaan toppertje!

xxxTineke

Unknown zei

Hoi Anita, leuk weer de demo dagen ik kom zeker even langs. tot dan
Groetjes Scrapfanaat Peter

Bernadet zei

wat geweldig mooi Aniet!!
Gaaf modelletje is dit ook zeg.

Unknown zei

Prachtige kaartjes, heel fijntjes in deze kleuren!
Groetjes Elly

Grenouille Greetings zei

This is very beautiful, Anita! I love the Kraft base and soft inking. Beautiful colourwork of the image and stunning assembly of dies and pretty design elements. I particularly love your flowers and the pretty tag in the envelope inside. Hugs, Lesley

Angelique zei

wat een super lief kaartje.
erg mooi.

veel liefs Angelique

Caroline zei

Even gezellig bij Anita buurten, wat heb je nou weer voor moois gemaakt, schitterende creatie, een waar kunstwerk, Anita !!! Prachtig op het kraftpapier. Ik wens je een heel gezellig weekend, groeten Caroline

Tineke van der Linden zei

Wat supermooi is je kaart Aniet!!! Ik hoop dat ik in de gelegenheid ben om bij je te komen kijken volgende week.
Groetjes Tineke

manon's kaartenhoekje zei

wauwwwwww wat is deze ook weer gaafff zeg...superrrrr

groetjes manon