donderdag 21 oktober 2010

Diep in je hart...

Heb dit leuke easel modelletje gemaakt met de scallop en classic heart van Spellbinder.
De tekst staat op label six ook van Spellbinder.
Bewerkt met de retro embossing mal van Joy, hierbij victorian velvet distress inkt gebruikt.

Geheel afgewerkt met de super lieve Joy bloemetjes, die ik eerst de kusjes stemple in het rond heb gegeven. In het hartje van dit bloempje een wit knoopje die gestrikt is met een lief kantje.

Voor nu warme groetjes en op.....naar de bank.
Was een heerlijke workshop dag *spelen met inkt* maar nu even nagenieten hoor.

Anita.

27 opmerkingen:

Raf mama’s mini dingen zei

hoi collega!!
wat een plaaaaaatje weer zeg!! echt prachtig!!
pffff wil zo graag leren om met distress te kleuren .....moet geloof ik maar eens bij je in de leer!!
xxx raffa

Anoniem zei

hallo

prachtige creatie, ook de kleuren
vind ik geweldig!

Tine

yvon zei

Wow, dit is gewoon mooi. Echt geweldig.
Groetjes, Yvon

m@deliefjuh zei

dit vind ik zo gaaf van jou he. zo prachtig mooi in 1 kleur! mijn complimenten! deze embos zijn wel HEEEL erg leuk!

Marja Sch zei

Oh geweldig Aniet wat een ontzettend mooi hart. Ben benieuwd wat ik volgende wek allemaal ga leren. Ik hoop dat je vandaag ook een leuke dag hebt gehad. Gr Marja

Moon Hulsman zei

Hemel wat lief, heb je mn adres nog ;)
Liefs Moon

Elly zei

Wat een super schattig kaartje Anita!

groetjes, Elly

Thea zei

Hoi Anita,
Dit is weer een schitterende kaart, denk dat deze nestabilie ook maar op mijn verlanglijstje moet. Ik vind hem heel erg mooi.
Liefs
Thea

Unknown zei

Hoi Anita, bedankt voor de gezellige workshop ik vond het tasje echt geweldig en we maken hem thuis verder af en zal het op mijn blog laten zien hoe hij verder geworden is.
Ik heb weer veel van je geleerd vandaag en hoop snel weer een workshop bij je tevolgen.

Nogmaals bedankt voor deze gezellige dag.

Groetjes Scrapfanaat Peter

Unknown zei

Wow wat een ontzetten mooi kaartje. Ik werk ook heel graag met Distress inkt. Ben nog steeds aan het verzamelen want ik heb ze nog niet allemaal.
Groetjes, Frea

*Ellen* zei

whow wat een gaaf kaartje, prachtig en super origineel is dit

Unknown zei

Wat ziet dit er weer geweldig uit Anita Prachtig.
Ik zit hier weer vol bewondering te kijken wat voor prachtigs het weer is.

Liefs Suze

Safo zei

Очень красиво и романтично!!!

Neline zei

ooohhh...wat heb je dit weer mooi gemaakt zeg! prachtig weer;)
groetjes
Neline

hennie zei

Hoi Aniet, wat een "hartelijk" geheel.
Aansprekende tekst en mooi geknutseld.
My compliments!
Fijne dag hennie.

Tineke van der Linden zei

Oohh...wat supermooi weer Anietje!!! Zoals jij met inkt omgaat...schitterend!
Groetjes, Tineke

manon's kaartenhoekje zei

wauwiieeee wat is die weer gaafff anita, helemaal superrrrr

groetjes manon

WILMA zei

Anita, wat een schitterende creatie! Prachtig zijn die harten, ze staan bij mij nog op mijn wensenlijstje. Ik zou graag een keer een workshop spelen met inkt bij je willen volgen! Ga je nog iets voor Kerst doen?
Fijn weekend en rust goed uit hoor!
Liefs
Wilma

Bernadet zei

wowwww Aniet, wat een geweldig mooi hart is dit, de kleurtjes, ja alles past weer perfect bij mekaar

Durvina zei

Wat een schatje!

groetjes, Durvina

Riet zei

Ohhh wowwww Anita,Wat prachtig gemaakt.

Liefs Riet.

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wow, super mooi kaartje Anita. Prachtig!
Groetjes van Jacqueline

JokeL zei

Een lust voor het oog Anita
Schitterend

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wauw, wat heb je dat mooi gemaakt zeg, fantastisch.

groetjes jolande

Liesbeth zei

Echt heel erg mooi! Zo mooi tot in detail!
prachtig.
gr. Liesbeth

ANNE-MARI zei

I LOOOOVEEEEE THIS !!! STUNNING CARD!

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kaart, Anita. Mooie stempel heb je ervoor gebruikt.
Mooi ook zo met die nieuwe embosmal.

Groetjes Astrid.