woensdag 23 juni 2010

Marianne Design opkikkertje !







Ja hoor het werd weer eens tijd voor een heus *opkikkertje*, het lieve setje stempels waar je een ieder van kan laten opkikkeren, zo leuke tekstjes en zelfs een lief bloempje voor de achtergrond te bestempelen.

Ook de bloem is van MD, en daar is Aniet zo gek op, deze creatables kan je prachtig verwerken en embossen, zo nieuw, zo anders.....

Het is een pocketkaart geworden, leuk om te maken en hoop dat iedereen die hem even kan gebruiken er blij van word.....en opkikkerd.

Warme groetjes,

Anita.

37 opmerkingen:

♥ Sonja Bekker ♥ zei

Hoi Anita,

Wow wat is hij weer geweldig
weer heerlijk bewerkt met Distress
en je stempel...nou ik kikker ervan op haha,vind hem mooi de pocket!!

Lieve groetjes
Sonja

Anoniem zei

Wat een geweldig mooi kaartje Anita.
Het ziet er weer schitterend uit
En die bloem is zo mooi ik ben der helemaal weg van superrrr.

Groetjes jannie

Angela zei

Wat een geweldige kaart1! Ik kikker er helemaal van op! Echt heel leuk Aniet!

Helaas ben ik nog niet "over" de opleiding duurt tot maar 2011, dus ik moet nog wel ff! Snik!hihi
Maar dat komt vast goed hoor!
xxangela

*Ellen* zei

whow in een woord schiterend

Hetty zei

Wat een super mooi kaartje ik heb dit modelletje ook net gemaakt maar kan het er pas vrijdag opzetten

gr hetty

Desi zei

wow wow wow wat een geweldige opkikker kaart heb je weer gemaakt aniet
als je hier van niet opkikker dan weet ik het ook niet meer hoor
geweldiggggggggggggg
jij ook slaap lekker en alvast een fijne vakantie meid :D
liefsssssss desi

Safo zei

Очень красивая и оригинальная открытка!!!

Miranda zei

Wat een super lief kaartje !!
Groetjes Miranda

Linda zei

Geweldige kaart heel erg mooi
gr Linda

Anette zei

Leuk met die roze buikjes. ik ben ook fan van deze cute stempeltjes!

groetjes, Anette

Marjolijne zei

Bedankt voor deze online-opkikker vanochtend! Alleen al door naar jouw prachtige kaart te kijken kikker ik al een beetje op ;-)

Liefs, Marjolijne

Wendy ten Hove zei

Hoi Anita,

Hij is super!! De kaart zelf is al heel erg mooi en leuk en dan zit er ook nog eens zo'n leuke verrassende opkikker in, en komen deze vrolijke kikkervrienden tevoorschijn! Helemaal leuk. Erg mooi gemaakt! Heb je de stempellijnen embost? Ze lijken er wat dikker op te liggen, erg mooi zo. Fantastische kaart!!
Fijne dag vandaag!

Liefs, Wendy

Adrie zei

Wat een waanzinnig mooie kaart Anita , mooie kleuren ook.
Ik krijg hier weer een heleboel inspiratie van.Leuk he die kikkers ?
groetjes Adrie

Neline zei

Nou, ik ben weer helemaal opgekikkerd hoor;)
prachtig gedaan hoor!!
Leuk zijn de stempels hé

groetjes
Neline

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

Schitterend weer, ik ben helemaal weg van de nieuwe bloemen creatables.

Groetjes Jolande

Joke L zei

Een hele mooi opkikker Anita

Bea Hobby zei

Hallo Anita,

Zo opkikkertje had ik echt nodig.

Het is weer super.

Bea

www.beashobbyplaneet.nl

Riet zei

Wat een schitterende kaart Anita,leuk die kikkers.
Prachtig dat papier,en die bloemen,echt wowww.

Liefs Riet.

manon's kaartenhoekje zei

wauwwww anita, wat een prachtige kikker kaart heb je gemaakt en wat een leuk modelletje weer echt superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

liefs manon

José zei

Ze is weer super Aniet, daar knap je toch spontaan van op!
Groetjes van José

Joan Ottevanger zei

Nou zo'n opkikker kan ik wel gebruiken, heb een rot dag gehad vandaag> Mooie kleuren en heel erg lief.

Esther zei

Helemaal super geworden je pocketkaart.Ik kikker ervan op in ieder geval.

Groetjes Esther

Unknown zei

Wat een geweldige opkikker Anita, ja in een woord Geweldig..!!

Groetjes Suze

Maris zei

hi anita, wat prachtiggggggg, heel mooi die kleur ook, geweldiggggg

Ellen zei

Hoi Anita,

Wat een stijlvolle kaart zeg, prachtig!!! Prachtige kleurtjes, helemaal mijn stijl hor.

Groetjes,
Ellen

Ditta zei

wat een mooie opkikker!!!
gr Ditta

Jannita zei

Een hele mooie pocket Anita. Geeft je zeker een opkikker.

gr. Jannita

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een heel gaaf kaartje Anita, zo mooi!
Het stempeltje is zo lief, daar kikker je zeker van op.
Groetjes van Jacqueline

Oxana zei

WOW!!! Du lager SÅ NYYYYDELIGE kort!!!

Nora zei

So adorable how the little frogs just hop right out ;)
Big hugs,
Nora

Christa zei

Wow sissie hier knap ik zeker helemaal van op!
Toch altijd ff lekker om bij jou langs te komen voor een opkikkertje, neutje mag ook ... maar hier heb je langer plezier van!

Geniet je lekker bij het hutje??
Knuff van Chris

Ulrike*** zei

...I love your blog. You've created so wonderful things.....congrats,...fantastic...have a nice evening Ulrike

Michele Kovack zei

What a darling card! I just adore those two frogs!

Sandra zei

Beautiful card Anita!
I love your blog too.
Hugs
Sandra x

Neltine zei

Wat een poepi kaart zeg. echt een dotje. Gave kleurtjes en errrg mooi afgewerkt.

groetjes,
Neltine

chrilvian zei

wat een plaatje van een kaartje

Cora zei

super kaartje aniet heb je toevallig ook een patroon ervan voor mij super vind ik hem weer en ook die mallen
groetjes cora